Parody interview with "Mette-Marit"
wow! i was amazed with the photo. can anyone who undertsands norwegianne read the text and confirm if the girl in the right is mette marit? could any sumarize it just a little bit?
http://i5.photobucket.com/albums/y177/fotosdegotha/05c2fd90.jpg
Mette-Marit står fram
I et eksklusivt intervju i Spitposten legger Mette-Marit alle kortene på bordet. To øl var alt som skulle til for å få vår kommende dronning i tale.
six-packpraten
Du har sett henne på forsida av VG og Dagbladet. Hun har blitt samtaleemne i tusener på tusener av norske hjem. «Monarkiet i fare», sier noen. «Flott med folkelighet i kongehuset», hevder andre.
Men hva synes Mette-Marit om alt oppstyret? Ingen har hørt hennes bløte sørlandsdialekt på eteren, og du ser henne aldri uttale seg i avisene. Ikke før nå.
Det de færreste vet, er imidlertid at Mette-Marit lider av alvorlig schizofreni.
Mette er den uansvarlige, ungdommelige og viTRFe, mens
Marit er ansvarlig, samvittighetsfull og sympatisk. Spitposten bød på øl og sigaretter, og dermed åpnet Mette og Marit seg for offentligheten.
– Når jeg blir dronning skal jeg satse på veldedighet. Være snill mot alle og bli litt sånn Diana, sier Marit.
– Jeg vil arrangere store raveparties på Slottet. Det blir jævlig bra. Nok av plass og gratis dørvakter, sier Mette.
Kong Mons-Martin
– Har det vært tøft å bli kjendis over natta?
– Jeg synes det er viktig å stå frem. Vise folket hvem jeg er og hva jeg står for.
–
Hva står du for, da?
– Toleranse. Likestilling. Fred på jord og mat til jordas befolkning. Sånne ting, sier Marit. Mette er av en annen oppfatning:
– Hva faen er problemet med å røyke litt hasj? Jeg bare spør. Halvparten av norske ungdommer har tatt seg en tjall, likevel driver politikerne og bannlyser alt som heter narkotika.
Når Mette-Marit om noen år føder norges tronarving, blir navnespørsmålet garantert diskutert i offentligheten.
Dronning Mette-Marit kan skremme vettet av den mildeste dyslektiker, men det ser ikke ut til å bekymre kristiandsandjenta.
– Barnet vårt skal hete Mina-Martine, sier Mette-Marit.
–
Hva om det blir en gutt?
– Hm...I hvert fall ikke Olav eller Harald eller noe sånt. Altfor kjipt. Mons-Martin kunne vært fint, eventuelt Mads-Morten, sier Mette-Marit.
Har sex
Hun og kronprinsen ble sommerens store agurk da en observant Dagblad-fotograf fanget dem i et intimt øyeblikk. Medie-Norge bannlyste bildet, og
kysset har nå havnet i Pressens Faglige Utvalg.
–
Hva synes du om kyssebildet?
– Det var en grov invadering av privatlivet. Jeg ble opprørt og frustrert, sier Marit.
– Dagbladet er helt virkelighetsfjerne. Enhver fjott skjønner jo at vi har sex også, påpeker Mette og himler med øynene. Ølen renner ned og askebegeret fylles opp.
– Vi får mer øl, ikke sant? Det gjelder bare å drikke fort nok?
–
Ja.
– Er noen blitt skikkelig drita under sixpack-praten, eller?
–
Ja.
– Jeg kjenner jeg begynner å bli brisen, jeg.
SOURCE:
Untitled Document